November 26, 2004

How shall I go in peace and without sorrow? Nay, not without a wound in the spirit shall I leave the city.

Long were the days of pain I have spent within its walls, and long were nights of aloneness; and who can depart from his pain and his aloneness without regret?

The Prophet – Kahlil Gibran

هنوز هم هوا سرد است و هواشناسی مرتب می گوید استان خراسان شمالی ... جبهه هوای جدید و سرمای بیشتر، دیشب تمام تنم یخ زد و چقدر آرام میان یک مسیر قدیمی قدم زدم، از کتابفروشی امام، کتاب و مجله به دست تا خانه در راهنمایی، تمام طول خیابان سلمان فارسی، خلوت و آرام و ساکن، با ماشین های هو هو کنان و پیاده روی همیشه بدون آدم های شتابان ِ گذران، رفته بودیم تا زیست خاور و آن جا من گفتم که دنبال کتابی هستم و کتاب را پیدا نکردم و پیامبر ِ جبران خلیل جبران را خریدم، نسخه ترجمه دکتر الهی قمشه ای که متن انگلیسی هم دارد و کلی عکس های باحال، من کلا میانه ام با جبران خلیل جبران هیچ وقت خوب نبوده است، هوار روز پیش یک دوست عزیر یک نسخه از پیامبر را برایم هدیه آورد و من چند صفحه ای بیشتر نخواندم و گذاشتم کنار

دیشب همین طوری که می آمدم، توی تاریک روشن خیابان کتاب را باز کرده بودم و متن انگلیسی اش را زمزمه می کردم، مجله هفت هم که نمی دانم چرا توی دکه های خیابان راهنمایی توزیع نشده بود را هم خریده بودم، زنده باد تئاتر، خدا را شکر فیلم هایی که نمی شه هیچ جایی گیر آورد و نقد کردن را فعلا گذاشتن کنار

* * * *

لینک های جدید می خواهم اضافه کنم، فکر می کنم یک کم توضیح بد نباشد

اول اینکه من چند روز پیش لینک سایت جدید سید ابراهیم نبوی را گذاشتم، ولی نمی دونم چرا با وجودی که آقای داور خان آپ دیت هم می کند توی لیست آخرین نام مانده

http://www.doomdam.com

این سایت، وب لاگ خیلی باحال نوشته می شود و من هر بار کلی کیفور می شوم که نوشته هایش را بخوانم

بعد اینکه جناب آقای اسدالله امرایی را من خیلی وقت است می خواهم اضافه کنم و نمی دانم چرا همیشه یادم می رود، این آقا یکی از مترجم های خوب ما است که من از مجله کارنامه می شناسمشان، توی این وب لاگ هم فقط داستان ترجمه می گذارند، از دست ندهید، آرشیو وب لاگ را هم بخوانید

http://asadamraee.persianblog.com

این وب لاگ را هم من از همان اویل که به اینترنت دسترسی داشتم می خواندم و الان هم جزو وب لاگ های محبوب ام هست، به لینک هایی که دارد توجه کنید و کتاب هایش را هم اگر خواستید بگیرید، از همان لینک ها، نمی گویم کدام لینک که میان لینک های تصویری به شما هم خوش بگذرد

اسم اش هم اگر اشتباه نکنم خوخانوف است

http://yashar.persianblog.com

آخرین وب لاگ را هم دیروز دیدم و جذب شدم، خیلی با حال نوشته بود، الیته ممکنه این وب لاگ را فقط برای چند هفته توی لیست وب لاگ ها بگذارم و بعد حذف شود، هنوز نمی دانم، بستگی به نوشته های بعدی اش دارد

http://ruhollah.persianblog.com

جالبی این وب لاگ اسم اش است: خوزه آرکیوی اول، عمرا که من بتوانم این اسم را در انگلیسی بنویسم برای همین هم به همین اسم روح الله لینک می دهم، متن های قوی و جالبی نوشته است، خدا خیرش دهاد

تعطیلات سه روزه آخر هفته و کلی کار و چند تا فیلم و اینترنت، به شما هم خوش بگذرد

سودارو
2004-11-26
شش و چهل و سه دقیقه صبح

بین نوشتن این پست رفتیم با بابا بخاری را از زیر زمین آوردیم و الان دست های بوی زیر زمین می دهد، فکر کن، من هنوز هم وقتی بهم بگن آچار پیچ گوشتی می خواهیم باید بپرسم همون آچاره که دو تا سو داره، یا همون یک تیغه ه دیگه، ها