April 28, 2005

این متن را مهشید – از دوستان من در دانشگاه، مطمئنا این اسم واقعی او نیست – برایم فرستاده است، با استفاده از مسنجر. من فقط فارسی اش می کنم و آن را در وب لاگ می گذارم. البته خود مهشید خبر نداشت که من می خواهم همین جوری پیغام هایش را روی وب لاگ بگذارم. در هر صورت، زبان، زبان چت است

سودارو

* * * *

سلام

تولد سودارو مبارک

من شخصا از اینکه میل نزدم معذرت می خواهم. اگر نظر من را بخواهی، بلاگ ِ سودارو (از نظر قالب و محتوا) عالیه. هر چند افرادی هستند که می گویند نوشته هایش بیش از اندازه غمگین اند، اما . . . اما به نظر ِ من سودارو مصداق ضرب المثل ِ: سخن که از دل بر آید لاجرم بر دل نشیند

اگر تو در دل غمگین باشی و بخواهی با نوشته هات تظاهر به شاد بودن کنی یا بالعکس، به خواننده هات دروغ گفتی. و این باعث می شه که روز به روز تعداد خواننده هات کمتر بشه

به هر حال این نظر شخصی ِ من بود

امیدوارم امتحانات میان ترم را با موفقیت پشت سر بگذاری

بای