May 04, 2005

تمام دیروز را سر درد بودم. یعنی از ظهر که آمدم خانه و حالم خوب نبود و سر گیجه آزارم می داد. امروز قرار است در اینترنت نتایج آزمون ارشد دانشگاه های کشور اعلام شود. یعنی یک سال ِ دیگر . . . یک سال دیگر یک چنین روزی چگونه خواهد بود؟

دیشب کابوس ها ذهنم را پر کرده بودند. نمی توانستم تکان بخورم و سوسک های بزرگ – خیلی بزرگ تر از سوسک های معمولی – همه شان سیاه و وحشتناک با شاخک های بزرگ همه جای اتاقم بودند. روی همه چیز و من نمی توانستم تکان بخورم

می فهمم یعنی چه، فقط خودم می دانم که یعنی چه

حالم خیلی خوب نیست. شما هم اگر یک شب همنشین این سوسک ها بودید الان بالا می آوردید

* * * *

http://kess.blogfa.com

دارم سعی می کنم وب لاگ کانون ِ شاعران و نویسندگان مرتب به روز باشد. و اینکه دلم می خواهد وب لاگی باشد که بتواند در ادبیات جهان و ایران مطالبی را برای تمام خوانندگان عرضه کند و هم زمان اطلاع رسانی هم برای کانون داشته باشد. دوست داشتید سر بزنید، فعلا مسئله ی جی دی سلینجر است و رمان ناتور ِ دشت. فعلا دارم اطلاعات کلی را در وب لاگ می گذارم. ولی سعی می شود هر روز آپ دیت شود

* * * *

Shadidan

Reflection on Sexes and Drugs


این وب لاگ را پیدا کرده ام. برای باز کردن ِ ذهن های زنگ زده مان خوب است. به شدت دنبال این نوع وب لاگ ها و سایت ها هستم. اگر می دانید معرفی کنید. هر کس هم به این نوع موضوعات علاقه مند است و دوست دارد در یک کار تحقیقی شرکت داشته باشد لطفا به من میل بزند

ممنون می شوم اگر صفحه هایی را که می شناسید – فارسی و انگلیسی – به من معرفی کنید

سودارو
2005-05-04
پنج و سی و هشت دقیقه ی صبح

من هنوز هم درست نمی توانم کامنتس هایم را بخوانم. ببخشید. امروز اگر از خانه نشد می روم از کافی نت حتما می خوانم. دیروز هم اگر وقت می شد می رفتم، میان ترم داشتم دیگر