May 23, 2005

روز شنبه صبح بود که از صبحانه لینک گرفتم به یک صفحه در روزنامه ی اقبال که می گفت شایعه هایی گسترده ای مبنی بر رد صلاحیت دکتر معین در جریان است. مقاله می گفت که فقط سه نفر، رفسنجانی، کروبی و لاریجانی می توانند در انتخابات شرکت کنند

یکشنبه صبح، تب آلود و به شدت بیمار برای امتحان میان ترم سیری در تاریخ ادبیات انگلستان می رفتم دانشگاه که توی رادیو ی اتوبوس الهام، سخنگوی شورای نگهبان داشت می گفت از اینکه هنوز رد صلاحیت ها معلوم نیست و شایعاتی که می گویند همه برای دلسرد کردن مردم از انتخابات است و از این حرف ها

یکشنبه شب، هنوز هشت دقیقه ای تا ساعت نه شب مانده بود که نمی دانم کدام شبکه و چه برنامه ای؛ مجری صحبتش را قطع کرد و گفت که کاندیدا های تایید صلاحیت شده را شورای نگهبان اعلام کرده است: رفسنجانی، کروبی، قالیباف، لاریجانی، احمدی نژاد، رضایی. همین. یعنی معین رد صلاحیت شده است، اعلمی هم، آن موجود ساکت دبیر حزب همبستگی که اسمش را هم فراموش کرده ام هم، یعنی انتخابات یعنی همین؟

چند روز پیش بود مقاله ای از مسعود بهنود می خواندم که نگران بود از جر زنی شورای نگهبان

من دیگر نیاز ندارد فکر کنم. دیشب رسما گفتم که در انتخابات شرکت نخواهم کرد. یعنی به قول نامه ی 656 نفر، نامزدی ندارم تا در انتخابات شرکت کنم. من هم مثل کسانی مانند خانوم حقیقت جو یا خانوم سیمین بهبانی دیگر نمی خواهم در انتخابات خرداد امسال شرکت کنم

2005-05-23

کارت ها در ایران یکی یکی دارند بلاگ اسپات را فیلتر می کنند. اگر زمانی دیدید این وب لاگ آپ دیت نشد بدانید که من هم کارتم بلاگ اسپات را فیلتر کرده است