May 02, 2005

House of Poets and Authors

K. E. S. S.

حمام برایم مکانی آرامش بخش است. همیشه وقتی می خواهم فکر کنم حمام کمکم می کند. غالبا طرح داستان هایم را توی حمام می ریزم. امروز صبح رفتم حمام و آمدم بیرون یک طرح در ذهنم داشتم. من مسئول کانون شاعران و نویسندگان ِ انجمن ِ علمی ِ زبان موسسه ی آموزش ِ عالی غیر انتفاعی نوع اول خیام هستم. تصمیم گرفتم که برای اطلاع رسانی و همین طور برای داشتن یک فضا برای انتشار آثار یک وب لاگ درست کنم. حالا این وب لاگ. البته هنوز دارد شرایط آزامایشی خودش را می گذراند و کار دارد تا درست شود و راه بیافتد. فعلا اساسنامه را می گذارم و برنامه های اولیه مان را معرفی می کنم

به جز من، این وب لاگ در اختیار ِ سر کار خانوم ِ خوشنویس، مسئول امور آموزشی انجمن و رئیس من، و همین طور مسئولین کمیته های انجمن خواهد بود

دوستان دانشگاه خیام اگر لطف کنند در وب لاگ های شان معرفی کنند ممنون می شوم

سودارو
2005-05-02
پنج و بیست دقیقه ی صبح