June 23, 2005

امروز از امتحان که آمدم بیرون یک هفت نفری در مورد این که سیر چه باید بخوانیم از من پرسیدند؟ من هم گفتم ریز مطلب را در وب لاگ می آورم

اول – حرف های استاد سر کلاس، می دانید که بیشتر سوال ها از همین حرف ها می آید. من جزوه ی مونا را کپی کرده ام. شما را نمی دانم چه می کنید

دوم – از جزوه ی کپی شده

The triumph of romantic Revolt
Romanticism: Definition, Point of View, and Poetic Theory
The Essayists and Other Prose Writers in the Romantic Period

The Victorian Age
Victorian Novel

Twentieth Century English Literature
تا پایان جزوه


توجه
به جای مبحث
Victorian Prose
در جزوه که حذف شده است، صفحه ی 1907 از کتاب نورتن را بخوانید، تحت تیتر
Victorian Prose
یعنی صفحات 25 تا 32 از جزوه ی کپی شده حذف است و یک صفحه، فقط یک صفحه از نورتن به جای آن

از کتاب نورتن هم از بخش رمانتیک ها، فقط زندگی نامه ی نویسنده ها، به جز ویلیام بلیک هست به اضافه ی شعر های زیر، اسم شعر را با صفحه می آورم

از ویلیام وردزورث

I Wandered Lonely as a Cloud – Page 1426
The World Is Too Much with Us – Page 1440

از کالریج

The Rime of the Ancient Mariner – Page 1537 / 1553

و از جان کیتز

On First Looking into Chapman's Homer

* * * *

ضمنا آقایان و خانوم هایی که با آقای کدخدایی اصول و روش تحقیق دارند از کتاب جیمز لستر فصل 6 صفحات ِ 135 تا 145 و از فصل 7 صفحات 173 تا 179 هم جزو امتحان هست

* * * *

اگر من چیزی را جا انداخته ام لطفا با میل یا کامنت فورا به من خبر دهید تا تصحیح کنم
سودارو
2005-06-23

یک و چهارده دقیقه ی صبح