June 16, 2005

سلام

به دلایل شخصی نمی توانم به قول خودم در مورد منتشر کردن مقاله ای معین دولت گذار به سکولاریسم عمل کنم. متن قسمت اول مقاله را دیشب کمتر از نیم ساعت بعد از قرار گرفتن در وب لاگ به دلایل شخصی حذف کردم و قصد ندارم ادامه ی آن را بنویسم

به دلایل شخصی قصد ندارم تا مدتی نا محدود هیچ متن مرتبت به سیاست را در وب لاگ منتشر کنم. احتمال این هست که برای یک مدت محدود یا نامحدود – بستگی به شرایط – از نوشتن در وب لاگ خودداری کنم. این یادداشت آخرین یادداشت من برای سیاست است. فکر می کنم به اندازه ای که در توانم بوده است در انتخابات جمعه تاثیر گذاشته ام

روز جمعه صبح، حدود ساعت یازده صبح در نزدیک ترین شعبه ی انتخاباتی حاضر می شوم به دکتر معین رای می دهم

از تمام خوانندگان این وب لاگ می خواهم فکر کنند و بعد برای فردا تصمیم بگیرند که چه می کنند

کلیشه ها را هم دور بیندازید

این کلیشه که فرقی بین نامزد های انتخابات نمی کند بی معنا است. خیلی فرق است بین دولت معین و دولت احمدی نژاد. فرق است بین معین و قالیباف. بین رفسنجانی و لاریجانی و
.
.
.


این کلیشه را هم رها کنید که فرقی نیست بین دولت خاتمی و دولت معین. یعنی از همین الان فرق بین حامیان معین و حامیان خاتمی را نمی بینید؟ نمی بینید که خاتمی شعار های مبهم ِ کلی می داد و الان معین به حوضه های خاص اشاره می کند

فردا خودتان می دانید، و آینده ای که برای ایران می خواهید رقم بزنید

من به دکتر معین رای می دهم و تمام خوانندگان این وب لاگ را دعوت می کنم که به دکتر معین رای بدهند

پیوست: ببینید حسین درخشان از کانادا پا شده است آمده ایران تا برای معین تبلیغ کند. فاطمه حقیقت جو هم دیروز به جمع حامیان دکتر معین پیوست. امیدوارم امروز اینترنت را که نگاه می کنم قدم زنی که ایران را به نام خویش افتخار بخشید را بشنوم که قبول کرده است معاون دکتر معین باشد برای حقوق بشر

من امیدوارم. خیلی امیدوارم

به پیش دکتر معین

سودارو
2005-06-16

یک و پنجاه و نه دقیقه ی صبح

روزنامه ی شرق برای شماره ی دیروز – چهارشنبه – یک ویژه نامه ی 72 صفحه ای فوق العاده داده است که مصاحبه با تمام نامزد ها را دارد. فکر می کنم روی سایت روزنامه موجود باشد