May 23, 2006

اين كيبود هنوز با من دوست نشده. توي اين متن هر وقت علامت = را ديديد يعني سومين حرف الفبا. خوب؟

. . .

ميدان صنعت. انقلاب. وليعصر. زردتشت شرقي. ونك. ميدان صنعت. سيد خندان. آ=ادانا. تجريش. ميدان محسني. ميرداماد. سيد خندان. ميدان صنعت
نام ها در سرم چرخ مي خورند
مي آيم خانه و با خبر هاي خوش لبريز مي شوم
ليوان هاي آب و آب و تلفن. صداي دوست. امروز روز قشنگي بود
نمي داني چقدر قشنگ
.
.
.

صبح با تلفن صحبت مي كردم. جايي در وليعصر. يك دفعه گفتم ا مامان باران. و تهران قشنگ شد. باران براي نيم ساعتي بود و من به فال نيك گرفتم
وقتي با تاخير و دوان دوان خودم را به برج آفتاب رساندم و گيتا رو به رويم ايستاده بود . .. يعني مي داني هنوز باورم نمي شود تهرانم. تهران خيلي خيلي خوب شده است براي زندگي آشفته ام. گيتا ايستاد و به هما معرفي ام كرد:‌ مصطفي است. همان راهي را دارد مي رود كه يك سال قبل رفتي
و بعد حرف ها بود كه مي آمد. و من دوست نداشتم زمان بگويد كه بايد بروم. با هما برگشتم و حرف هاي خوب
. . .
كتاب هما دارد در مي آيد. رفته براي آخرين كار ها و بعد مي رود براي جواز يا چا=. نمي دانم درست جواز گرفته يا نه
.
.
.

انقلاب شلوغ. انقلاب با بوي كتاب
امروز بوي كتاب گرفته ام
امروز دغ دلي نرفتن به نمايشگاه امسال را خالي كردم
گفتم وقت هست قبل از ديدن گيتا بروم قدم بزنم. و جو كتاب
رفتم از ققنوس به گزارش اداره ي هواشناسي اين هواي لعنتي را بخرم. آبي تر از گناه را هم گرفتم و شاخه ي زرين =ژوهشي در دين و جادو اثر سر جيمز فريزر را هم گرفتم
آمدم و از انتشارات فرهنگي هنري تاريخ نقد ادبي زرين كوب را گرفتم
بوك سيتي خدا بود
وقت نداشتم
سريع آمدم بيرون و تاكسي. ونك
.
.
.

مي ايستم و احمد رضا احمدي دارد. دو جلد از آثارش را. وقتي با مجموعه ي هفت جلدي اشعار حسين =ناهي حساب مي كنم تجريش تاريك شده است. قدم زنان بر مي گرديم. بحث. زندگي. ادبيات
و كتاب
.
.
.

منتظر خبر هاي نهايي ام
فردا آخرين ديدار انجام مي شود
فردا
.
.
.

فردا مي فهمم كه نتيجه ي اين سفر چه بود. هر چند كه تا الان تقريبا همه ي كار ها درست شده است. شايد خيلي خيلي بيشتر از چيزي كه خودم انتظار داشتم
مي داني
شايد نجاتم دهد
نمي داني چه روزگاري داشتم اين روز ها
نمي داني
.
.
.

ذهنم =ر از هزار چيز مختلف است
بايد بخوابم كه فردا يك سره قرار گذاشته ام

سودارو
هنوز تهران
هنوز شهرك غرب
‏2006‏‏-‏04‏‏-‏15‏