November 12, 2005

کاش بسته را پست نکرده باشی، تمام روز فکر می کردم آن لاین شوم و میل بزنم که نه، نفرست، نمی دانم چرا اصلا احساس خوبی ندارم نسبت به پست، فکر می کنم که اگر آن کاغذ ها بخواهد یک بار دیگر هم از دستم برود دیوانه می شوم . . . فایل ورد را باز می کنم و . . . نمی توانم، نمی توانم بنویسم، فایل سفید باز است، آهنگ را عوض می کنم، چند بار . . . چند خط می نویسم، پاک می کنم، چشم هایم را می بندم و فقط دگمه ها را فشار می دهم، فقط طرح داستان را می توانم بیاورم، ساعت نه که داستان را تمام می کنم و پرینت می زنم، خواهر زاده ام دارند پشت سرم بلند بلند حرف می زنند، همیشه وقتی عصبی باشم قهرمان های داستان هایم را می کشم، همیشه
. . .
کارگاه پدر موج هایی است که ساحل ندارند
. . .
تصویر قدم قدم قدم زدن های . . . شعر را که تمام می کنم همان طور که داریم راه می رویم و تو گریه ات گرفته است و تمام صورتت سرخ شده و داری می لرزی شروع می کنی به نقد کردن شعر . . . چقدر امروز بد بود حالت، چقدر وحشتناک، می ترسیدم نگاه ت کنم موج های کلاس به دیوار بکوبند، خرد شویم

سه تا روزنامه، یک شماره هفت، دو تا نمایشنامه، یک رمان، یک . . . یعنی لولیتا خوانی در تهران اینقدر مزخرف است؟ یعنی فقط یک کنجکاوی صرف باعث شده این کتاب در امریکای شمالی پر فروش شود، یعنی . . . باید بیشتر بخوانم از کتاب، ببینم چه نوشته
. . .
گفتی که: حافظ، این همه رنگ و خیال چیست؟
نقش غلط مخوان، که همان لوح ساده ایم
. . .
می خواهم بخوابم خوابم نمی برد، وقتی خوابم برد، بیدار نمی شوم، وقتی بیدار می شوم، گیجم، نمی توانم کتاب بخوانم، تخمه، فایل های اینترنتی و تکنو، وقتی گیجم نمی شود نوشت، وقتی . . . امروز عصر که بشود می رویم سینما، می رویم ببینیم چی دارد، اگر گیلانه باشد، می بینم ش، اگر نه . . . چرا من نمی توانم دی جی الیگیتر را دوست داشته باشم؟

* * * *

ممنون از لینک، من چند باری گفته بودم که لینک کسانی که بهم لینک داده باشند را توی بلاگ رولینگ می گذارم، این چند هفته توی هپروتم، یک وقتی حالم بهتر باشد باید فکر کنم پسورد بلاگ رولینگ چی بود، بعد لینک ها را وارد کنم، ان شاه الله

http://missing-piece.blogspot.com/

کسی می داند کانتر ها چه جوری کار می کنند؟ دو تا کانتر دارم در وبلاگ، یک شان فارسی ست که چون بازدید روز قبل را همیشه می زند صفر، ند استیت هم گذاشتم، اول این دو تا هزار تا اختلاف عددی داشتند، خوب فارسی را زود تر گذاشته بودم، از نیمه ی مهر بازدید های ند استیت کاهش نشان می داد، حدود شصت درصد در بازدید روزانه، ولی کانتر فارسی فقط برای یک هفته این را نشان داد و بعد درست شد، الان توی این چند هفته ای اخیر اختلاف این دو تا کانتر شده است حدود چهار هزار بازدید، من الان نمی دانم کدام یک واقعی تر از دیگری ست، کسی می تواند به من توضیح بدهد؟

* * * *

ظاهرا پست دیروز من در مورد بی بی سی خیلی به مذاق ها خوش نیامده ست، امروز بعد از کارگاه پنج دقیقه ای در این مورد بحث بود، خوب، من اگر یک زمانی حوصله داشته باشم باید بیایم دیدگاه اجتماعی م را دو مورد جامعه ی ایده آل بنویسم که از آن دیدگاه بشود پست دیروز را فهمید. در هر صورت، من هم می دانم صهیونیست ها جزو مشکل دار ترین لایه های تمدن بشری هستند

مصطفی
2005-11-12
یک و بیست و هفت دقیقه ی صبح