May 16, 2004

اسكناس و ذهن آشفته ي من

نمي دانم ذهن خسته ام چقدر موثر بود در اين احساسي كه الان دارم، مي آمدم خانه و دلم گرفته بود و خسته بودم و افسرده، رفتم و از عرضه رسانه هاي فرهنگي نزديك خانه كاست اسكناس را خريدم، توي كاپوچينو و يك دو جاي ديگر در موردش خوانده بودم، سايت بتهوون هم مصاحبه اي با شاهكار بينش پژوه گذاشته كه خواندني است
آمدم و كاست را گذاشتم توي ضبط. اول از دكلمه اولين آهنگ يك كم ترسيدم و گفتم شايد از اين چرت و پرت هاي مد روز باشد، بعد صداي آواز يك زن، و شروع آهنگ. نشستم و گوش كردم، صداي ضبط را بلندتر كردم و فكر كردم چقدر به اين آهنگ ها احتياج داشتم

عشق لاتي
خواننده
اسكناس
عشق خياباني

كل كاست 4 تا آهنگ دارد و 30 دقيقه است_ دو آهنگ از جمله آهنگ داش آكل سانسور شده است و گويا سه سال در انتظار جواز بوده است. به راحتي مي شود گفت: اولين كاست رپ مجاز ايران
اگر شما هم كمي به آرامش احتياج داريد و دلتان براي كمي فرياد تنگ شده اين كاست را بخريد. انتقاد هاي كاست قشنگ اند و تركيب بندي صدايش عالي است، مخصوصا اولين آهنگش
كاست همزمان در ايران و امريكا _لس آنجلس_ به فروش مي رسد و توسط توليد كنندگان موسيقي حرفه اي پاپ توليد شده، اگر جلوي اين گروه را نگيرند بايد منتظر باشيم تا باز هم نام اين گروه را بر كاست هاي بهتري ببينيم. من منتظر كاستي هستم كه آقاي شاهكار بينش پژوه الان دارند روي آن كار مي كنند

* * * *

مي توانم چشم ها را ببندم و نگاه كنم پشت سر را
تمام راه ها كه گذشته است
همه زجرها كه كشيده ايم

مي توانم چشم هايم را ببندم و احساس كنم اشك چگونه است
مي توانم لبخند بزنم و بميرم
مي توانم

و هميشه تمام احساس ها را كنار گذاشته ام آن زمان كه حضور تو را احساس كرده ام
همه را رها كرده ام
شده ام تو
تو
تو
تو و دوستت داشتم

و مي بيني ؟
زمان گذشته است
زمان گذشته است و من حالا

چه اهميتي دارد؟

من

همه چيز در يادت هست
و اين روزها كه مي گذرد
من هنوز هم حاضرم
هنوز هم حاضرم
حاضرم كه در اين تنهايي مغموم غرق شوم
غرق شوم
غرق شوم وبميرم
و تو
تو
توي عزيز را مجبور نكنم به هيچ چيز
به هيچ چيز

اين روزها اگر كه مي خواهي من نباشم
باشد
من نخواهم بود
نخواهم بود
و مي گذارم تو
تو ي ِ من
آن طور كه مي خواهي زندگي كني
بي من
بي من

و تمام لبخندهايت باشد
تمام زندگي ات باشد
دوباره عاشق شوي
دوباره بخندي و گريه كني

من سر راه هيچ چيز نخواهم بود
هيچ چيز

من
من
من فقط
فقط

دوستت دارم
من دوستت دارم
من دوستت دارم
من دوستت دارم
من


سودارو
2004-05-16
28 دقيقه بامداد