May 31, 2004

چرا؟
چرا شب ها تمام مي شوند و من بايد صدايي را بشنوم كه مي گويد: خداحافظ
و بعد تو دور شوي
و دور و دور . . . آه خدايا، چقدر دلتنگت مي شوم در لحظه هايي كه مي ايستي
و من در كنارت نيستم
در لحظه هايي كه زمان پيش مي رود
و من دست هايت را در ميان انگشتانم نفشرده ام
آه خدايا
خدايا
ديدي امروز را، كه هوا بهشت شده بود و در ميان اين بهشت من داشتم لبخند هاي
تو را با وجودم لذت مي بردم
داشتم دويدن هايت را
نفس هايت را
حضورت را عشق مي ورزيدم
و مي فهميدم زندگي چقدر آرام است
داشتم نفس مي كشيدم
آه خدايا، خدايا شكر
شكر
شكر

* * * *

مي بيني؟
وقتي بهار مي شود
آسمان رنگ هايش را فرو مي ريزد
و مي شود تمام لحظه ها را خنديد
مي توان عاشق بود
و دوست داشت
و مي توان آرام
آرام قدم برداشت و سكوت را شكست و فرياد بر آورد

من زنده ام
من زنده ام

* * * *

J. K. Rowling official Site- Harry Potter and more

اين آدرس سايت جديد خانوم رولينگ نويسنده ي محبوب داستان هاي هري پاتر است
برويد و از همه چيزش لذت ببريد
:و دنياي آقاي پاتر را نفس بكشيد

Harry Potter Image Gallery Snitch Seeker.com

و طرفداران پاتر فراموش نكنند 15 ژوئن را، زماني كه فيلم سوم اكران خواهد شد
هري پاتر و زنداني آزكابان

* * * *

اي مومنان از خداوند پروا كنيد و به پيامبر او ايمان آوريد
تا بهره ي دو چندان از رحمت خويش به شما ارزاني دارد
و براي شما نوري قرار دهد كه با آن (به درستي) راه رويد
و شما را بيامرزد؛ و خداوند آمرزگار مهربان است

تا اهل كتاب بدانند كه صاحب اختيار چيري از بخشش و بخشايش الهي نيستند
و بخشش و بخشايش به دست خداوند است
به هر كس كه خواهد ارزاني اش دارد
و خداوند داراي بخشش بيكران است

دو آيه ي پاياني سوره ي حديد

* * * *

مثل يك احساس تازه از خواب بيدار مي شوم و تمام صداهاي روياهايم دور مي شوند
تو بوده اي و چند نفر ديگر
و وب لاگ و زندگي
نفس عميقي مي كشم و لبخند مي زنم
امروز هم سلام
سلام
سلام، خوبي تو؟

صبح بخير

سودارو