August 24, 2004

دیروز خواب وحشتناکی می دیدم. تلویزیون نگاه می کردیم و ناگهان نشان داد که تمام اطراف حرم امام علی (ع) در نجف بوسیله حمله موشکی در عرض چند ثانیه پودر شد و اعلام کرد که یازده هزار نفر در جا مرده اند.کمی بعد من داشتم با یکی صحبت می کردم و آشفته که نزدیک است به ایران حمله شود – توسط امریکا – و بعد هم همه داشتیم از یک موقعیت که دایی به وجود آورده بود استفاده می کردیم و می خواستم تا قبل از شروع جنگ به فرانسه برویم

...

بیدار شدم آشفته بودم. این حرف ها به من نمی آید. نمی دانم این خواب را چرا دیده ام

...

من هر چه حرف در مورد فیلم های یک و دو هری پاتر زده بودم پس می گیرم. دی وی دی هری پاتر را دیدم و دیوانه شدم – فیلم دوم – تمام چیزهای کوچکی که در کیفیت تصویر دی وی دی مشخص بود، همه، به من کمک کردند تا بفهمم این فیلم قشنگ است. در میان تصاویر قلعه هاگوارتز را پسندیدم – که قبلا چه قدر از آن شاکی بودم – و چیزهای دیگر

ذهنم خسته است
نمی خواهم بیشتر چیزی بنویسم
هر چه که باشد من از جنگ و مرگ در جنگ متنفرام

سودارو
2004-08-24
شش و پانزده صبح