April 16, 2006

گریز آهوانه ی 2 – قسمت اول

این دو کامنت را بخوانید. وبلاگ من تا چند ساعت دیگر – خدا می داند چند ساعت دیگر – به روز خواهد شد و جواب این کامنت ها را خواهید خواند، به دنبال آن یک پست دیگر هم – دوباره چند ساعت بعد – منتظر می شود که نقد من بر کتاب گریز آهوانه 2 خواهد بود

. . .


با سلام. وبلاگ شما رو اتفاقی دیدم. همینطور مطلبی رو که در مورد کتاب گریز آهوانه نوشته بودید و واقعا تعجب کردم چطور در مورد جشنواره ای که در اون حضور نداشتید، اینقدر صریح نوشتید!؟ کار کتاب رو من انجام دادم چون طی اون روز ها آقای موسوی مسافرت بودند و البته حتی حاضر نشدم اسم من به عنوان کسی که کار رو گردآوری و تنظیم آثار رو انجام داده روی جلد بیاد هر چند این کار معمول و مرسومه و با اونکه چندین شب تا صبح بیدار موندم و زحمت زیادی کشیدم که کتاب حتما به جشنواره برسه! دوستانی هم که بعد از تورق کتاب اسم شون رو ندیده بودید ( آقای حسینی و دوست دیگری که نام نبردید اما ... ) اصلا توی جشنواره شرکت نکرده بودند ( بگذریم از مقدمه ی دکتر منوری که خود منهم با اون مخالفم شاید بد نباشه اون مطلبی رو که راجع به گریز آهوانه نوشته بودید یکبار دیگه از آرشیو تون بخونید

کامت اول خانوم زهرا معتمدی
http://ghazal666.persianblog.com/

بله! توی اون جشنواره خیلی ها بودند، اما انتظار نداشتید که اسم همه توی کتاب بیاد؟! گفتنی هایی بود که به خاطر پست قبلی وبلاگ و بخاطر خیلی چیز های دیگه نمی خواستم بگم اما وادارم کردید که بگم آره توی اون جشنواره دوستان زیادی بودند اما اون که کارتهای شناساییش توی مغازه های مختلف بابت هزینه های جشنواره گرو بود من بودم که جالبه یکیش کلا گم شد و به همراه خانوم صالحیان تنها کسانی بودیم که توی کل عوامل جشنواره دو هفته تمام از 6 صبح تا 12 شب واسه کارهای جشنواره دویدیم در صورتیکه که من دبیر کمیته ی طراحی بودم و هیچکدام از اون کار ها وظیفه ی من نبود، کلیه ی مبالغی که برای ارسال کتاب به دوستان پرداخت کردم از جیب خودم دادم مبالغی توی جشنواره پرداخت کردم ( جاهایی که هزینه را فاکتور نمی کردند و جشنواره هم فقط در قبال فاکتور ها پول می داد) منهای قبض بلند بالایی که بعد جشنواره برای موبایلم آمد با همه ی اینها جالب است بدانید بعد جشنواره به حساب هر کسی که توی این جشنواره کار کرده بود مبلغی واریز شد جز من که تا این لحظه هزینه که کرده ام هیچ به شعری که به آن متعهد هستم قسم که حتی یک ریال هم دریافت نکرده ام

وقتی دارید می گویید کارا رو دیر به دست آقای موسوی رسوندن دیگه چه جای گله و . . . من غالبا در مقابل همه خیلی محکم برخورد می کنم اما این دفعه . . . واقعا دلم شکست

کامنت دوم خانوم زهرا معتمدی
http://ghazal666.persianblog.com/


* * * *

رابطه در دوران قاعدگی. وبلاگ محمد حسینی مقدم. شاعر، نویسنده و خیلی مهم تر از آن، دانشجوی ادبیات انگلیسی – هم رشته ی من – و ملقب به پادشاه موش ها. به سرزمین ما خوش آمده اید سلطان، به احترام ورود تان چند تا گاومیش اینترنتی سر بریدم، راستی، لینکی که به وبلاگم داده اید – و چقدر خوشحال شدم از آن - درست نیست، امر کنید تصحیح شود، لطفا

http://ghaedegi.persianblog.com/

بهار نارنج به آدرسی جدید اسباب کشی کرده است، مبارک باشد. شاید من چون تمام عمرم را در یک خانه گذرانده ام و به عمرم تجربه ی اسباب کشی را ندارم، هیچ درکی از این آدرس عوض کردن ها هم نمی توانم داشته باشم

http://baharenarenj.blogfa.com/

مرسی مونا برای لینک تان به اینجا

http://untold.persianblog.com/

کتاب های رایگان فارسی هم به خانه ی جدید رفته است. من از همه دنیا بی خبر، امروز تازه دیدم

http://www.persianbooks.blogspot.com/

سودارو
2006-04-17
دو و سی و دو دقیقه ی بعد از ظهر